13e dag

6 juni 2018 - Kraków, Polen

Vandaag weer een aantal dingen in Krakau bezocht waaronder de emaille fabriek van Oscar Schlindler.  Die toch nog ca. 1200 joden heeft gered. We kwamen een beetje bedrogen uit. De voormalige fabriek is nu een museum dat vnl ging over de Tweede wereld oorlog en de concentratiekampen. Wij dachten dat het meer ging over het verhaal van Oscar Schndler. Jammer maar er was nog genoeg te zien in Krakau.Voldaan maar moe van de stad gaan we morgen richting het Thuringer Wald om daar nog een paar dagen te gaan wandelen (als het weer het toelaat). Wordt vervolgd.

1. Anette Smit:
    6 juni 2018
    Wat een leuke artistieke foto's. De nieuwe camera doet het perfect. Ga nog maar lekker genieten de komende week en kom niet te vroeg thuis. Daar wachten dan weer de nodige verplichtingen. Ik gun jullie nog een hele fijne rustige week dat hebben jullie meer dan verdiend. Natuurlijk mis ik jullie en kijk uit naar jullie terugkomst.
  2. Bert:
    7 juni 2018
    Mooie foto's, mooie stad, ook de panoramafoto is uitstekend. En wat een prachtig weer hebben jullie daar! (Hebben wij trouwens ook. De barbecue staat er wel maar wordt niet gebruikt. Straks weer?)
  3. Renee wegdam:
    8 juni 2018
    Zeker wij houden ons aanbevolen. Ook met trui aan is het goed te doen mocht het wat kouder worden.