7e dag

1 juni 2018 - Gerlos, Oostenrijk

Vandaag is het dan toch gebeurd. De camera heeft het loodje gelegd. Grrrr. Een paar foto's maar vandaag. Ik heb tijdens onze wandeling nog wel wat foto's met mijn telefoon gemaakt maar die zien er zo bedroevend uit dat ik jullie ogen daarmee niet lastig val. De tocht van vandaag was erg mooi maar loodzwaar. Veel geklim met een warme temperatuur en een heerlijk zonnetje. Het lui zweet kwam wel los. Ik vrees dat de spierpijn die overigens bijna verdwenen is in alle hevigheid losbarst. Morgen op pad voor een nieuwe camera, jammer dat we niet tot Polen kunnen wachten omdat ik denk dat het daar veel goedkoper is.

1. Anette Smit:
    1 juni 2018
    Best leuk hoor die processie. Heb net gehoord dat er een nieuwe
    camera is gekocht. Fotograferen maar.
  2. Bert:
    1 juni 2018
    De camera die het begeven heeft is dat de nieuwe Panasonic? Daar zit twee jaar garantie op, toch? Of is die termijn al verstreken? En wat heb je nu? Ik ben benieuwd naar de komende foto's. En dan: op naar Polen voor een geheel nieuwe ervaring.
  3. Bert:
    1 juni 2018
    Zo te zien is de telling van de dagen niet helemaal goed. Ik mis in de rij de 31e mei. Dat zou dan de zevende dag (daar heb je ook adverteerders van) zijn en 1 juni de achtste.
    Succes met de nieuwe camera!